En basitinden şöyle yapılabilir DELAYJOIN veya EGGDROP hangisini kullanarak karantina kanalına alıyorsan bahsi geçen kanala giriş olduğu zaman UnrealIRCd üzerinden kullanıcıya mesaj gönderebiliriz.
Karantina odasına girene mesaj atmak için, dosyalarına giriş yap ->Unreal3.2.x/src/modules/m_join.c ->
Aşağıda vermiş olduğum satırı arat ->
Kod
Link *lp; Ban *banned;
Hemen altına ise ->
Kod
if(!stricmp("#Karantina", chptr->chname)) { sendto_one(sptr, ":Karantina PRIVMSG %s :Merhaba \2%s\2 güvenlik nedeniyle \2%s\2 kanalına alındınız süre(buraya süre belirt) zarfında kanallara aktarılacaksınız.", me.name, sptr->name, chptr->chname);
Ekle ve kaydet, bu dosyada işimiz bitti daha sonrasın da PART eden kullanıcıya mesaj atmak için dosyalarına giriş yap -> Unreal3.2.x/src/modules/m_part.c
Aşağıda ki satırları bul ->
Kod
/* Send to other servers... */ if (!comment) sendto_serv_butone_token(cptr, parv[0], MSG_PART, TOK_PART, "%s", chptr->chname); else sendto_serv_butone_token(cptr, parv[0], MSG_PART, TOK_PART, "%s :%s", chptr->chname, comment);
Hemen altına ->
Kod
if (!stricmp("#Karantina", chptr->chname)) { sendto_one(sptr, ":Karantina PRIVMSG %s : \2%s\2 süre dolduğundan dolayı \2%s\2 kanalından çıkarıldınız.", me.name, sptr->name, chptr->chname); }
Ekle ve aynı şekilde kaydet daha sonra, unreal'in ana dizinesine geç make ve rehash komutlarını uygula..
Ek olarak, örnek çıktılar şu şekilde olacaktır ->
Kanala giriş olduğun da;
Kod
[22:35] <Karantina> Merhaba Entrance güvenlik nedeniyle #karantina kanalına alındınız süre(buraya süre belirt) zarfında kanallara aktarılacaksınız.
Kanaldan part edildiğinde;
Kod
[22:35] <Karantina> Entrance süre dolduğundan dolayı #karantina kanalından çıkarıldınız.
DIPNOT; Unreal3.2.10.1 sürümünde test edilmiştir.
Alıntı; Entrance