Öncelikle 64bit Sunucu içindir;
Editlemeniz gereken
Klasör: Unreal3.2*/src/modules
Dosya: m_message.c
Kod
char *_StripControlCodes(unsigned char *text);
Altına ekle
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi);
1. Bul
Kod
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL); if (ret < 0) return ret; }
Değiştir
Kod
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL); if (ret < 0){ gonder(sptr->name, acptr->name, *text); return ret; } }
2. Bul
Kod
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL); if (ret < 0) return ret; }
Değiştir
Kod
if (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL); if (ret < 0){ gonder(sptr->name, chptr->chname, text); return ret; } }
m_message.c en altına ekle
Kod
void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi) { aChannel *shptr; shptr = find_channel("#reklam", NULL); if (shptr){ sendto_channel_butserv(shptr, &me, ":Reklam PRIVMSG %s : Yapan:%s Yapilan: %s Mesaj:%s ", shptr->chname,nick,kim,yazi); } }
Bu işlerimleri yaptıkdan sonra
cd Unreal3.2*
make
./unreal rehash (mümkünse restart yapın)
Sonuç olarak /spamfilter komutu ile eklediğiniz herşey #reklam kanalına yansıyacaktır.