Google Admob ve Adsense Google adsense ve admob ile alakalı tüm konulara bu başlık altından ulaşabilirsiniz. |
|
Seçenekler | Stil |
17 Kasım 2023, 20:41 | #1 |
Google Adsense Kasım 2023 İtibari ile Tarihmi Oluyor?
Reklam kişiselleştirmeyi kullanımdan kaldırmayı ve yeni yayınlanan alanlar kullanmayı sağlayacak Arama İçin AdSense ve diğer arama ağı reklamları ürünleri
Kasım 2023'ten itibaren, arama ağı reklamları yayıncı ürünlerinde "yayınlayan alan" olarak "google.com"u kullanmaya son verecek ve aşağıda listelenen yeni alanları kullanmaya başlayacağız. Kapsama dahil olan ürünler şunlardır: Arama İçin AdSense (AFS), Alışveriş için AdSense (AFSh) ve Programlanabilir Arama Motoru (ProSE). "Yayınlayan alan", yayıncı site ve uygulamalarında bir iframe içinde reklam ve başka içerikler sunan alandır (önceden "google.com"). Yayıncılar bunun yerine aşağıdaki alanların bir kombinasyonunun kullanıldığı, AFS/AFSh/ProSE için iframe'ler görecektir: "https://www.adsensecustomsearchads.com" "https://syndicatedsearch.goog" Bu değişikliği hem son kullanıcı gizliliğini iyileştirmek hem de ürünlerimizi Chrome dahil olmak üzere yaygın web platformlarındaki çerez davranışında yapılacak değişikliklere hazırlamak için yapıyoruz. Bu ürünler artık "google.com"dan reklam yayınlamayacağı için, reklam yayınlarken Google mülkleriyle paylaşılan çerezlere de erişemeyecektir. Kullanıcılar, bir reklamı tıkladıktan sonra Google veya reklamveren çerezleriyle karşılaşmaya devam edebilir. Önümüzdeki aylarda ölçüm için Google mülkleriyle paylaşılan çerezleri kullanmayı bırakmayı da planlıyoruz. Reklam sunma sırasında Google çerezleri artık kullanılmayacağı için bu ürünler için reklam kişiselleştirme kullanımdan kaldırılacak. Yani, kişiselleştirmeyi etkinleştirme/devre dışı bırakma yayıncı denetimleri ("personalizedAds") artık kişiselleştirmeyi tetiklemeyecek. Ayrıca kullanıcılar, reklamları engellemek veya sitenizde AFS, AFSh ya da ProSE aracılığıyla yayınlanan reklamlar için tercihleri ayarlamak dahil, reklam ayarlarını Google Reklam Ayarları'ndan değiştiremeyecek. Bu arama ağı reklamları yayıncı ürünleri, reklam hedefleme için ağırlıklı olarak kullanıcı sorgusunu kullandığından, bu değişikliğin reklam performansı üzerinde küçük bir etkisinin olması beklenmektedir. Bu değişiklik neticesinde yayıncıların herhangi bir değişiklik yapmasına gerek yoktur. Kaynak: [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
|
|
Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 ziyaretçi) | |
|
|