20 Haziran 2021, 13:35 | #1 |
Spamfilter Kanala Yansıtma (Parça KOD)
Öncelikle 64bit Sunucu içindir;
Editlemeniz gereken Klasör: Unreal3.2*/src/modules Dosya: m_message.c Kodchar *_StripControlCodes(unsigned char *text); Altına ekle void gonder (char *nick, char *kim, char *yazi); 1. Bul Kodif (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL); if (ret < 0) return ret; } Kodif (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, *text, (notice ? SPAMF_USERNOTICE : SPAMF_USERMSG), acptr->name, 0, NULL); if (ret < 0){ gonder(sptr->name, acptr->name, *text); return ret; } } Kodif (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL); if (ret < 0) return ret; } Kodif (MyClient(sptr)) { ret = dospamfilter(sptr, text, notice ? SPAMF_CHANNOTICE : SPAMF_CHANMSG, chptr->chname, 0, NULL); if (ret < 0){ gonder(sptr->name, chptr->chname, text); return ret; } } Kodvoid gonder (char *nick, char *kim, char *yazi) { aChannel *shptr; shptr = find_channel("#reklam", NULL); if (shptr){ sendto_channel_butserv(shptr, &me, ":Reklam PRIVMSG %s : Yapan:%s Yapilan: %s Mesaj:%s ", shptr->chname,nick,kim,yazi); } } cd Unreal3.2* make ./unreal rehash (mümkünse restart yapın) Sonuç olarak /spamfilter komutu ile eklediğiniz herşey #reklam kanalına yansıyacaktır.
________________
Sabrettiğimi Sanarken, Vazgeçtiğimi Öğrendim..
|
|
|
20 Haziran 2021, 13:41 | #2 |
emeğine sağlık
________________
۰۪۫.۪۫۰𝓑𝓪𝔃𝓲 𝓲𝓷𝓼𝓪𝓷𝓵𝓪𝓻 ,𝓫𝓪𝔃𝓮𝓷 𝓲𝓷𝓼𝓪𝓷𝓵𝓪𝓻۰۪۫.۪۫۰ 𝑪𝒊𝒌𝒂𝒓 𝒊𝒍𝒊𝒔𝒌𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊𝒛 , 𝒔𝒂𝒉𝒕𝒆 𝒅𝒐𝒔𝒕𝒍𝒖𝒌𝒍𝒂𝒓𝒊𝒏𝒊𝒛 𝒎𝒊𝒅𝒆𝒎𝒊 𝒃𝒖𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊𝒓𝒊𝒚𝒐𝒓 ۰۪۫.۪۫۰AkGün۰۪۫.۪۫۰ |
|
|
20 Haziran 2021, 13:41 | #3 |
GüzeL konu Emegine Ve kLavyene SagLik
________________
ßeni ßenden ögRen Herkeze Ayni DegiLim |
|
|
Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 ziyaretçi) | |
|
|